Tu sprzedający wykorzystał około 600 znaków, są nowe linie, pogrubienie i wypunktowanie. Opis nie zachęca do zakupu jednak jest lepszy niż opisy pisane „jednym ciągiem”.
Rozwiązaniem problemu są treści EBC: Enhanced Brand Content. Po rejestracji marki mamy możliwość promowania swojego produktu poprzez rozszerzony opis. I nie mamy tu na myśli jedynie większej liczby znaków. Tak wygląda EBC w praktyce:
Zachwycimy kupujących zdjęciami oraz rozbudowanym opisem produktu. Ciekawe bloki oraz tabele porównawcze to nasza specjalność.
Dedykowany sklep zwiększa świadomość marki oraz pokaże produkty podzielone na własne kategorie. Może on wyglądać tak:
Innym typem usługi jest treść A+, jest to mniej rozbudowana zawartość skupiająca się na głównych zaletach produktu. A+ jest dostępne tylko dla Sprzedawcy o statusie Vendor czyli dostawcy Amazon. Poniżej przykład realizacji treści A+ dla Vendora. Jest to produkt Amazon Essentials.