Tworzenie treści EBC, A+ i własny sklep

Sprzedawca ma do dyspozycji 2000 znaków łącznie z podstawowymi znacznikami html. Nie trudno sobie wyobrazić jak mało miejsca mamy aby przekonać kupującego do swojego produktu. Czysty tekst jest mało zachęcający. Można próbować podkręcić opis prostymi znacznikami html które są dozwolone przez Amazon jednak należy mieć na uwadze, że liczą się one do ilości znaków. Więc każdy pogrubiony tekst będzie wyglądał tak: < b>pogrubiony tekst< /b> właśnie straciliśmy 7 znaków z treści… Nowa linia to znacznik < br> – kolejne 4 znaki… Można tworzyć zachęcające wypunktowania kropką, a nawet serduszkiem, jednak opisy nadal są bardzo krótkie i proste jak te:

Tu sprzedający wykorzystał około 600 znaków, są nowe linie, pogrubienie i wypunktowanie. Opis nie zachęca do zakupu jednak jest lepszy niż opisy pisane „jednym ciągiem”.

Rozwiązaniem problemu są treści EBC: Enhanced Brand Content. Po rejestracji marki mamy możliwość promowania swojego produktu poprzez rozszerzony opis. I nie mamy tu na myśli jedynie większej liczby znaków. Tak wygląda EBC w praktyce:

Zachwycimy kupujących zdjęciami oraz rozbudowanym opisem produktu. Ciekawe bloki oraz tabele porównawcze to nasza specjalność. 

Dedykowany sklep zwiększa świadomość marki oraz pokaże produkty podzielone na własne kategorie. Może on wyglądać tak:

Innym typem usługi jest treść A+, jest to mniej rozbudowana zawartość skupiająca się na głównych zaletach produktu. A+ jest dostępne tylko dla Sprzedawcy o statusie Vendor czyli dostawcy Amazon. Poniżej przykład realizacji treści A+ dla Vendora. Jest to produkt Amazon Essentials.

0 % sprzedawców
e-commerce sprzedaje jedynie poprzez marketplaces
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez AMZ Ekspert w celu przedstawienia oferty handlowej na adres e-mail lub numer telefonu podany w formularzu kontaktowym powyżej. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.