Posiadanie BuyBoxa znacznie ułatwia potencjalnemu kupującemu decyzję. To właśnie nasz produkt wyróżnia się na tle innych i zachęca do zakupu. Można powiedzieć więcej – BuyBox = wygrana!

Amazon znów udoskonala swoje mechanizmy i sprawia by sprzedawało się jeszcze szybciej, łatwiej i przyjemniej.
Przy niektórych produktach z kategorii żywność, testowane jest właśnie nowe rozwiązanie – BuyBox w wynikach wyszukiwania. 
Czy okaże się to najważniejszym elementem szybkiego kupowania i optymalizacji ofert?

Zakupy przy pomocy jednego kliknięcie, bezpośrednio ze strony z wynikami wyszukiwania, wydają się bardzo kuszące zarówno dla sprzedawcy jak i kupującego.
Wystarczy wpisać, wyszukać i kliknąć! Kupione! 

Omijamy czasochłonny proces zakupu poprzez stronę produktu. Musimy tylko mieć pewność, że kupujemy właśnie ten produkt, którego szukamy. 
Nowość niesie ze sobą nowe wyzwania. Nasze produkty muszą mieć doskonałe zdjęcia główne. Tylko dzięki nim przyciągniemy klientów. Ważne są też: tytuł, cena, no i feedback. To wszystko razem wzięte, jeśli będzie doskonałe sprawi, że produkt zostanie szybko zakupiony, a konkurencja zostanie daleko w tyle.

Warto zoptymalizować swoje listingi pod kątem BuyBoxa i sprzedawać dużo oraz często już od teraz!

Categories: Sprzedaż na Amazon

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *