FBA Donations sprawia, że darowizny staną się bardziej opłacalne niż utylizacja lub zwrot przedmiotów z magazynów Amazon. Amazon pobiera przecież opłaty za zwrot produktów, więc warto pomyśleć czy nie lepiej wesprzeć organizację charytatywną zamiast ściągać towar z magazynu.

Jest to program, w którym dostawcy i osoby korzystające FBA mogą udostępniać organizacjom charytatywnym towar zwrócony przez swoich klientów. Amazon chce zacząć przekazywać produkty od sprzedawców we wrześniu w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, niosąc przy tym pomoc potrzebującym. Współpracuje z partnerami charytatywnymi i zarządza logistyką w celu usprawnienia procesu darowizny dla niezależnych sprzedawców.

FBA Donations opiera się na długiej historii Amazona, który co roku przekazuje miliony produktów na cele charytatywne. W Stanach Zjednoczonych Amazon współpracuje z Good360, światowym liderem w dziedzinie filantropii produktów. Good360 kooperuje ze sprzedawcami detalicznym aby dystrybuować dary poprzez sieć różnych organizacji non-profit, które wspierają potrzebujących. W Wielkiej Brytanii Amazon współpracuje z wieloma organizacjami charytatywnymi, w tym Newlife, Salvation Army i Barnardo’s.

Magazyny Amazon rutynowo wyrzucają miliony niesprzedanych przedmiotów. Stwierdzono nawet, że jeden sprzedawca we Francji wysłał 293 000 produktów na lokalne wysypisko w okresie tylko dziewięciu miesięcy!
Alice Shobe, dyrektor Amazon stwierdziła niedawno: „Dostarczamy produkty w ręce tych, którzy ich potrzebują, aby zmienić życie i społeczności lokalne. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć ten program na sprzedawców korzystających z naszych usług”.  

Produkty, które zostały zwrócone do magazynu Amazona mogą przydać się jeszcze komuś innemu. My popieramy ten szczytny cel i czekamy na taki sam ruch u naszych sąsiadów w Niemczech.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *